Ekonomi

SuperFresh yeni lezzetlerini ANFAŞ’ta şeflerle buluşturdu

70’den fazla ülkeden 50 binin üzerinde gastronomi profesyonelini bir araya getiren fuar, 6-9 Şubat tarihleri ​​arasında Antalya’da gerçekleşti. EDT kanalında patates, sebze, meyve, dondurulmuş unlu mamuller, pizza, ton balığı ve konserve kategorilerinde geniş ürün yelpazesine sahip olan Kerevitaş, SuperFresh markasıyla ANFAŞ’ta yer aldı. “Topraktan Tabağa Sıfır Gıda Kaybı” iş modeliyle sürdürülebilirliğe odaklanan SuperFresh, fuar ziyaretçilerine dondurulmuş gıda konusundaki farkındalık çalışmalarını anlattı ve ziyaretçileri yeni lezzetleriyle tanıştırdı.

Donuk Fırıncılık şirketini satın aldı

Türkiye ve bölgemizde EDT pazarının her geçen gün büyüdüğünü ve çeşitlendiğini belirten Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, “Pazarın hareketliliğini çok yakından takip ediyor ve inovasyona odaklanarak sürdürülebilir büyümeyi hedefliyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda stratejik kanal-kategori bakış açımız doğrultusunda farklı ihtiyaçlara cevap veren ürün portföyümüzü her geçen gün geliştiriyor ve yenilikçi ürünlerimizi müşterilerimizle buluşturuyoruz. EDT kanalında 2023 yılında dondurulmuş unlu mamuller sektörünün lider firması Donuk Fırıncılık’ı satın aldık. Dondurulmuş gıdanın gıda israfının önlenmesi açısından değerli olduğuna dikkat çeken Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, “Bu yıl SuperFresh markamızla katıldığımız fuarı, sektör paydaşlarımızla ortak bir sinerji yaratmak adına değerli bir fırsat olarak görüyoruz” dedi. ve sürdürülebilir tarımın yanı sıra tüketicilerle lezzetli ürünler buluşturmak. “Marka olarak yaptığımız öncü çalışmalar, konut dışı tüketim noktalarıyla pahalı işbirliklerimiz ve yeni lezzetlerimiz ünlü şeflerden tam not aldı. Tarımın Kadın Yıldızları projemizle bu alanda kadın istihdamının değerini de vurguluyoruz. Sürdürülebilir tarım adına Tarım ve Orman Bakanlığı ile başlattığımız proje kapsamında “Desteklenen kadın çiftçi oranının 3 yılda yüzde 100 artırılması hedefi 1 yılda gerçekleştirildi. Projemiz geçen yıl ulusal ve uluslararası 7 ödül aldı” diye konuştu. Her yıl yaklaşık 75 milyon tabakla Türkiye’de yaklaşık 18 milyon hanenin sofrasına ulaştıklarını belirten Doğan, SuperFresh’in dondurulmuş gıdada lider olduğunu söyledi. yüzde 42 pazar payına ve yüzde 100 marka bilinirliğine sahip bir pazar.

Dondurulmuş iş piyasası tonaj bazında her yıl %10 büyüyor

Kerevitaş’ın tüm faaliyetlerini Yıldız Holding’in “Atıksız Şirket” çalışma modeli çerçevesinde ve “Bu Dünya Bizim” yaklaşımıyla yürüttüğünü kaydeden Doğan, “Dünyada üretilen her 100 kilo sebzenin 67 kilosu gıdaya dönüşüyor. Tarımsal faaliyetler, lojistik ve ürün işlemeden kaynaklanan gıda atığı sadece 33 kilo.” kilo tüketiciye ulaşabiliyor. SuperFresh’in ‘Topraktan Tabağa Sıfır Gıda Kaybı’ iş modeliyle tüketiciye tam olarak 94 kilo 100 kg sebze ulaştırarak gıda israfıyla mücadele ediyoruz. “Türkiye’de donmuş iş piyasası tonaj bazında her yıl yüzde 10 büyüyor” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu